Archiwum autora: Krzywe Koło

Informacje o Krzywe Koło

TBC

Pea Royd Lane is a bit…

… of a … meh… Been there, done that, no t-shirt has been awarded :p If you are around you can probably ride it, as a little „tick” on the list. Otherwise, don’t bother.  There are much longer (Pea Royd from the … Czytaj dalej

Opublikowano Local rides, lokalne popiardułki | Otagowano , , , , , | Dodaj komentarz

Sheffield Bicycle Jumble

Sztrucel ciągle niesprawny 😦 także trzeba jakoś lokalnie ratować przedłużony weekend. Tak się trafiło, że akuracik sobotnim rankiem w Sheffield a dokładniej w St Mary’s Church odbywać ma się Bicycle Jumble  Czyli tak bardziej po-polskiemu rowerowy pchli targ. No nie mogłem sobie … Czytaj dalej

Opublikowano Bicycle Jumble | Otagowano , , , | Dodaj komentarz

Typical…

Obrazek | Opublikowano | Otagowano , , , , , | Dodaj komentarz

Ghetto z dóópy – finał

W związku z tym, iż Sztrucel postanowił zrobić voltę i rozkraczyć się w drodze do Bristolu na Bispołka miałem czas aby już w sobotę zabrać się za porządne poskładanie ghetto w Panu Wtyczce. Jak się okazało po otwarciu całości w miejscu dziurki mleko … Czytaj dalej

Opublikowano Warsztat, Workshop | Otagowano , , , , , , | Dodaj komentarz

Ghetto z dóópy – day after

… no i dalimyradę 🙂 Wprawdzie nie uszczelniło się przez nockę do końca i trochu zejszło… … ale do pracy dojechałem bez przygód i na dodatek w przyzwoitym czasie 😀 Podkleję dziursko solidnie od środka w weekend i będzie git. … Czytaj dalej

Opublikowano Warsztat, Workshop | Otagowano , , , , , , , | Dodaj komentarz

Ghetto z dóópy…

Miało byś takwspaniale, wyzajedwabiście i wogóle superancko, czadersko i maszyniaście. 7 punktów odporności na przebicie w 7 stopniowej skali. Noporostu cudmiódibombelki… … a ja nie odparady uważam, że Schwalbe robi pizdowate opony, ze szmat i papieru toaletowego przeżutego przez tureckich … Czytaj dalej

Opublikowano DIY, Warsztat, Workshop | Otagowano , , , , , , , , , , | Dodaj komentarz

Żegnaj Godżillo, witaj Wuju S(r)amie xD

Wiosna idzie, to się zbroimy xD Mój moooocno już spracowany napęd spod znaku Wielkiego Sz. załużył na odpoczynek. Tymbardziej, że trafiły się relatywnie okazyjnie brifter’y Force. Zawsze wolałem zdecydowaną, lekko chałaśliwś pracę komponentów od Sramolca, toteż nie zastanawiałem się specjalnie … Czytaj dalej

Opublikowano Mr. Plug, Pan Wtyczka | Otagowano , , , , | Dodaj komentarz