Archiwum autora: Krzywe Koło

Informacje o Krzywe Koło

TBC

Ghetto z dóópy – finał

W związku z tym, iż Sztrucel postanowił zrobić voltę i rozkraczyć się w drodze do Bristolu na Bispołka miałem czas aby już w sobotę zabrać się za porządne poskładanie ghetto w Panu Wtyczce. Jak się okazało po otwarciu całości w miejscu dziurki mleko … Czytaj dalej

Opublikowano Warsztat, Workshop | Otagowano , , , , , , | Dodaj komentarz

Ghetto z dóópy – day after

… no i dalimyradę 🙂 Wprawdzie nie uszczelniło się przez nockę do końca i trochu zejszło… … ale do pracy dojechałem bez przygód i na dodatek w przyzwoitym czasie 😀 Podkleję dziursko solidnie od środka w weekend i będzie git. … Czytaj dalej

Opublikowano Warsztat, Workshop | Otagowano , , , , , , , | Dodaj komentarz

Ghetto z dóópy…

Miało byś takwspaniale, wyzajedwabiście i wogóle superancko, czadersko i maszyniaście. 7 punktów odporności na przebicie w 7 stopniowej skali. Noporostu cudmiódibombelki… … a ja nie odparady uważam, że Schwalbe robi pizdowate opony, ze szmat i papieru toaletowego przeżutego przez tureckich … Czytaj dalej

Opublikowano DIY, Warsztat, Workshop | Otagowano , , , , , , , , , , | Dodaj komentarz

Żegnaj Godżillo, witaj Wuju S(r)amie xD

Wiosna idzie, to się zbroimy xD Mój moooocno już spracowany napęd spod znaku Wielkiego Sz. załużył na odpoczynek. Tymbardziej, że trafiły się relatywnie okazyjnie brifter’y Force. Zawsze wolałem zdecydowaną, lekko chałaśliwś pracę komponentów od Sramolca, toteż nie zastanawiałem się specjalnie … Czytaj dalej

Opublikowano Mr. Plug, Pan Wtyczka | Otagowano , , , , | Dodaj komentarz

Wszędzie poróbstwo i sromota…

… Sodoma i Gomora… Zostaw oponę na kilka miesięcy i już w środku jakieś seksy się odprawiają. Kuniecświata… Inna sprawa, że NoFlats nigdy mi nie zrobił „dzieci” w oponie, pomimo 12-15 miesięcy używania. Czyli SzSz, Szmatławe Schwalbe mleko też ciulowe robi … Czytaj dalej

Opublikowano beczka, LOL | Otagowano , , , , , | Dodaj komentarz

Powtórka z rozrywki, czyli resztki śniegu w JuKejowie

No tosie udało 😀 Jeszcze coś leży, jeszcze nie wszystko się rozpuściło… … i dałem radę xD  

Opublikowano Local rides, lokalne popiardułki | Otagowano , , , , , , | Dodaj komentarz

Kocina na wybiegu, czyli Beast from the East w JuKejowie

Tego jeszcze nie grali 🙂 Żeby w JuKejowie można było na śniegu pojeździć… Dzięki uprzejmości Globalnego Ocieplenia i Bestji ze Wschodu Kocina zaliczył wczoraj spacer po białym stuffie xD

Opublikowano Commuting, Local rides | Otagowano , , , , , , , | Dodaj komentarz