IT jest do pupy :(

Taktamsobie patrzałem, zagladałem i przyszło mi skonstatować:

  1. Imageshack is Dead… Kupy zdjęć brakuje w postach.
  2. Picasa is Dead… Albumy niedostepne, dobrze, że chociaż pojedyncze foty ciągle linkują

Ooooojjojojojojojojjj… Zapowiada się gmeranie, prze-linkowywanie i odzyskiwanie starszych fot. Już się cieszę, że mi przyjemnie :-/

Ciekawe czy w tym roku się wyrobię…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Housekeeping i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „IT jest do pupy :(

  1. kaz pisze:

    …a niech spróbuje do skopiowanych linków z Psikasy na kuńcu dodać:

    -tmp.jpg

    Tak Zekker podpowiedział, sprawdziłem na eFeRze i działa/bangla/hula/paca (;

    POZDRo-:ver

Skomentuj

