Ghetto tubeless dla Kociny

Przetestowane na Słoweńskich błotach i kamlotach, pewnie udałoby się szybciej postawić, z pomocą zakupionego, nowego, Topikowego Booster’a —> Topeak JoeBlow Booster (którego reckę dodam za czas jakiś, jak poużywam…).

Najlepsze ghetto zawsze wychodzi z rozciętnej dętki. I nieinaczej było tym razem 🙂

25254402524_f33f31310f_c

Natenczas tylko przód przekonwertowałem, na próbę. Szerokie, 4 calowe dętki pod 20 inczowe koło to unikatowy towar w Eurolandzie, ale udało mi się kilka przemycić ze Słonecznej Italii 🙂

25258399753_8672f0d378_c

Zakupione w Ridewill Italy

Przy okazji okazało się, że niby bezdętczany Buldi wcale nie jest taki superowy i ma całkiem porowate ścianki boczne :-/

25766340472_599dafb5ce_c

Z pomocą około 150ml Joe No Flat’sa wszystko uszczelniło się ładnie i co najważniejsze trzyma do dziś.

Dętka waży wprawdzie 400g ale utrąciłem połowę tego przez obcięcie wystających poza obręcz naddatków. Poza tym waga mnie gila, chodzi o ciśnienie i kolcoodporność 😀

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii Warsztat, Workshop i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Ghetto tubeless dla Kociny

  1. jacenty02 pisze:

    o ile taki tytanowy monster jest lzejszy od stalowego potwora? dlaczego wybrales stalowy widelec a nie tytanowy?

  2. jacenty02 pisze:

    aha do jakiego cisnienia mozna taki tubless nabic?

  3. jednobiegowiec pisze:

    No napewno jest lżejszy od stali. O ile? Nie mam zielonego pojęcia. Waga nigdy nie była na liście moich zainteresowań w odniesieniu do rowerów. Nie wiem skąd wysnułeś wniosek że widelec jest stalowy. Jest tytanowy, tylko w nieco innym wykończeniu bo zrobiony przez innego builder’a

    Maxymalne, rekomendowane ciśnienie dla Vee Tire 29×3.25 Bulldozer to 20PSI. Zazwyczaj użytkuję ja w granicacach 6-8PSI.

    Szacunek…
    I.

  4. jacenty02 pisze:

    w sumie to niewiem czemu myslalem ze widly sa stalowe moze przez to ze maja lekko inny kolor. co do cisnienia 6-8 psi wow. musze gdzies dorwac takiego fat bajka i sie na nim karnac. bo domyslam sie ze przy takim cisnieniu to on pewnie jak dzizus bedzie chodzil po wodzie. jedno mnie tylko nurtuje jak przy takiej wadze i ostrym kole dajesz rade pod gore wjezdzac? pozdrawiam

  5. jednobiegowiec pisze:

    Kłaniam,

    No float na takich papciach jest potężny. Ale naprawde nisko, nawet do 4PSI i mniej można zejść w pełnym facie z oponami 5 cali.

    Ostre koło? Kolejna ciekawostka o której się od Ciebie dowiaduję :p

    Singiel, i owszem, ale nie ostre…

    Jak się jeździ? Tak samo jak na każdym innym rowerze. Łyda nie zapodaje, nie jedziesz 🙂

    Poza tym możesz nie wiedzieć, ale każdy singiel ma tak naprawdę 3 biegi. Pedałujac, pedałując na stojaco i tyrając z buta 😀

    Szacunek…
    I.

  6. jacenty02 pisze:

    niech bedzie singiel. w moim swiecie to ostre ale pewnie masz racje bo blat z przodu mniejszy a z tylu pewnie wiekszy stad singiel. pozdrawiam

  7. jednobiegowiec pisze:

    ooOOooo Stary…

    Może chcesz żebym skasował ten koment, taka wtopa na publicznym xD

    Singiel to napęd z jedną szczerbatką z przodu i jedną z tyłu. Ostre koło to rodzaj napędu rowerowego gdzie owszem, również występuje jedna szczerbatka tak na korbie jak i na tylnym kole, ale cała filozofia przełożęnia jest zupełnie inna. Pedałujesz do przodu, jedziesz do przodu, pedałujesz do tyłu jedziesz do tyłu. Bark wolnobiegu i o ile rower się przemieszcza nie ma możliwości zatrzymania korby inaczej niż przez zablokowanie koła.

    Każdy ostrzak to singiel, ale nie każdy singiel to ostrzak…

    Proponuję poczytać o rowerach torowych, zobaczyć jak działa ich napęd…

    Szacunek…
    I.

  8. jacenty02 pisze:

    no wtopa.
    niewiedzialem ze one jezdza tez do tylu. sorki
    wiecej nie komentuje

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s