Durnabadża xD

Pamiętacie ten rozmazany koncep, popełniony wieeeeki całe temu?

26425941963_8752be5e75_c

Jak chcecie to wierzcie, jak nie chcecie to nie, ale nawet mojej Białce czasem zdaża się coś kończyć xD Wiem, wiem, tożtoszok!!!

Jakoże tegoroczne SSEC w Kobarid przybliżało się milowymi krokami uciekłem się do błagań, gróźb, przemocy fizycznej, przekupstwa i… okazało się, że to działa 😀

Od jotpega w wysokiej rozdzielczości…

26755411730_a9de42cbc6_c

… poprzez całkiem kulowy mock-up…

26960933781_113dd91f11_c

… zrobiony przez Geoff’a negatyw na potrzeby lasera…

26961144721_4509955cde_z

… a skończywszy na ostatecznej, surowej wersji…

26423755704_38d85be8b9_c

… i WRESZCIE gotowej i poczernionej 😀

26960905061_2e254ccc31_z

Wielkie, wielkie dzięki dla Geoff’a Moorhouse’a, za jak zwykle profesjonalną i szybka robotę.

To nie badża, to poprostu małe arcydziełko 😀

A jak to-to wyglada na żywca?

Przeza-Jedwa-Biście!!!

26995918836_95e3e6ebf6_c

26423705794_fd2dcc1f9d_c

Jeśli kogoś „swędzi” pomysła zaposiadnięcia własnej, kastomowej badży do bajka polecam zaglądnąć na Szajsbukowy profil Geoff’a: Geoff Moorhouse Custom Headbadges

Komplet fotków: Durna Badża xD

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii DurnyKot, Hedbadge, WeirdCat i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Durnabadża xD

  1. jacenty02 pisze:

    Zayebiscie to wyszlo Panie. Jedyne co bym zmienil to moze srodek bym pomalowal na bardziej czarny kolor co by sie odznaczalo bardziej. Na zdjeciu gdzie badz jest jeszcze nie zalozony wyglada na czarny na bajku juz nie tak bardzo. Niewiem czy to moze zdjecie nie przeklamuje. Ale efekt koncowy jest naprawde piorunujacy. pozdro jacenty02

  2. Krzywe Koło pisze:

    Kłaniam,

    No mnie się też zajedwabiście podobywuje 🙂

    Czarny jest czarny jak należy, chyba tak poprostu wyjszło na focie…

    Szacunek…
    I.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s