Przed-wiosenna przymiarka.

Korzystając z nieco łaskawszej pogody i dejofa zrobiłem lekkie  wietrzenie w bajkszedzie.

I w końcu udało mi się przymierzyć Outpost’y do Kociny. Również zutylizowałem światecznego gifta w postaci czerwony, amelinowych Pro Bolt’ów.

 

Zaskakująco dobrze się to-to kompiluje pod względem kolorystycznym z kocińskim forkiem 🙂

 

24683598170_4c2fd5d095_z

Pełna galeryjka —> Outpost na Kocie

 

Również dopiero teraz, zauważyłem, że paski mocujące towar w koszyku mają przeplecenia z gumek w celu lepsiejszego trzymania.

24348482784_1e98e5205d_z

Nie wiem jak tam z trwałością takiego wynalazku ale sama idea bardzo mi się podobywuje 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bikepacking, DurnyKot, WeirdCat i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

