DurnyKot – przydługawa historyjka (część 3 – Tytan i Stal)

Zatem jesteśmy… Moja pełna dramatów, zwrotów i przygód podróż do świata Pełnego Kastoma w KOŃCU znalazła swój finał. Dziś DurnyKot jak modelka haute couture miał sesyjkę zdjęciową w nietypowym otoczeniu 🙂

Centenary Riverside Nature Reserve w Rotherham, wraz ze swoim Steel Henge nie mogły lepiej wpisać się w moje potrzeby zdjęciowego pleneru…

Przed daniem głównym, na zaostrzenie apetytu aktualna specyfikacja DurnegoKota:

Rama: Pact Bikes WeirdCat tytan, tylny widelec 177x12mm, rocker dropouts, główka ramy ID44.

Widelec: Carver Bikes tytan 150x15mm, wiercony pod Salsa Any Cage, stożkowa sterówka.

Obręcze: Extreme Fat Tire Bikes węgiel, 90mm szerokie, 32 dziury.

Szpychy: DT Competition

Nyple: DT Competition + stalowe podkładki rozpraszające napięcie wokół dziur obręczy.

Piasty: Hope Fat Sno 177×12 tył ze sprzęgłem 40T, 150×15 przód, 32 dziury.

Stery: Uberbikes ID44 do stożkowej sterówki, nierdzewne łożyska maszynowe.

Przednia oś: Tribicycle

Tylna oś: Paragon Machine Works

Papcie: Bontrager Chupacabra 29×3, TLR

Dętki: (narazie, bo będzie tjubles) On-One 29×2.7

Taśma: Surly winylowa do obręczy o szerokości 100mm

Most: Wake 40mm/0 deg (kopia Funn Funnduro)

Kiera: Exotic płaska, węgiel 720mm, 9 deg back sweep

Podkładki: Rozmaite, amelinowe

Wkład suportu: FSA Platinum DH ISIS 100x148mm

Korba: Middleburn RS7 ISIS

Blat: On-One niedzerwka 33T

Śruby blatu: Stal Cro-Mo

Tylna zębatka: On-One Groove Armada 21T

Podkładki reduktora: Rozmaite, amelinowe. stalowa nakrętka Shimano.

Keta: Wippermann IG8

Sztyca: Thomson Elite

Siodło: Syncros AM

Chwyty: ODI X-Trainers z obejmami SSC

Heble/klamki/przewody: Shimano BR-M785 XT, Shimano

Tarcze: Aztec 180/180mm

Szrubki tarczy: Tytan

Klocki: Metaliczne SSC

Koszyk na bidon: Blackburn Chicane, niedzerwka

Przed foto-prezentacją podziękowania i pozdrowionka:

Dla Brant’a Richards’a (Monsieur PactPact Bikes), za cierpliwość, entuzjazm i profesjonalizm do końca. Ciekawe, że jak chcesz zbudować naprawdę nietypowy rower nagle się okazuje, że nie ma zbyt wielu chętnych do wykonania takiego projektu 😀 Ukłony dla Madame Pact.

Dla Davis’a Carver’a (Carver Bikes), za najszybsze jak się to dało działanie i nieocenioną pomoc jak sprawy zaczęły się kiełbasić…

Dla Tom’a Coghill’a (Extreme Fat Tire Bikes), za inspirację i udowodnienie, że obiegowa, negatywna opinia w Internetach nie zawsze ma pokrycie w życiu, szczególnie jeśli przychodzi do osobistego kontaktu z klientem.

Dla Simon’a (Albany Cycles), za bycie niewzruszoną i pewną opoką od LAT. Bez wątpienia najzajebistszy, najbardziej pomocny i najprofesjonalniejszy Szefo stacjonarnego sklepu rowerowego jakiego KIEDYKOLWIEK poznałem. Czapka do ziemi jemu i całej załodze Albany Cycles.

Dla Durnegokota za pozwoleństwo zakenderzenia nazwy i awatara. Jak tylko naklejki dojdą, będziesz Kolego PIERWSZYM (po mnie ofkors), który zobaczy je na ramie. I będę z nich wpytę dumny 😀

Oraz dla tych wszystkich, których nie wymieniłem z imienia, nazwiska lub ksywy, a dzięki którym mógł powstać DurnyKot.

Panie i Panowie, Chłopcy i Dziewczęta, oto DurnyKot 🙂

Aby przejść do pełnego albóómu kliknij w obrazek powyżej.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii 29+ Plus, DurnyKot, WeirdCat i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s