RIP Peżó :(

Klasycznie…

Jak się człowiek spieszy to się Diabeł cieszy…

Troszku spóźniony, szpula z górki, skok przez śpiącego policjanta, oj-jo-jo-jo-jo-joj!!! Pani przede mną miga i skręca w lewo BANG!!!

Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina 😦

Rama skasowana, tylne koło scentrowane (WTF???), przednie nie ruszone, widelec na oko też…

RIP Peżó – albóóm pośmiertny

Ciekawie się wracało z przednim kołem trącym o ramę i megaśnym toe overlap’em.

No i jestem bez sprzęta 😦

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „RIP Peżó :(

  1. porcelanowy/Rafał pisze:

    Powitoł
    Wybacz, że rozdrapuję rany 😉 i że tu pytam, ale nie mogę znaleźć wpisu warsztatowego peżota 🙂
    Chciałbym się dowiedzieć: co to za widelec miałeś w nim, jakie to stery i jak udało ci się je wmontować w tradycyjną główkę? Do jakiegoś lekkiego MTB starczyłby taki wideł?
    Chciałbym się pożegnać z obręczówkami z przodu w moim panasonicu:
    https://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/7317-panasonic-mc-3500/
    bo uwierają nawet na zwykłym mokrym szutrze 🙂
    Dzięki za wsparcie.
    porcelanowy/Rafał

  2. Krzywe Koło pisze:

    Kłaniam,

    Kiedyś był taki widelec przełajowy Dimension w Hamburgerowie (USA po polskiemu). Tożem sobie kupił. 25 zielonych plus drugie tyle wysyłki do JuKeja. Do tego stery calowe ahead BBB i szło jak złoto…
    Taki forek: http://www.bikeman.com/FK0079.html ale bez pivotów i z adapterem tarczy.
    I takie stery: http://www.highonbikes.com/bbb-turnaround-alloy-threadless-headset-1-inch.html?gclid=CjwKCAiArrrQBRBbEiwAH_6sNM2FxzlqwtNqJUtTn5R0UNSu1UoylUMV8lOyEc11Ft8hzsF7hehgKhoCIrIQAvD_BwE

    Tak jak stery nie problem, widelca tego już od jakiś 2-3 lat nie widziałem, choć nie ukrywam szukałem…

    Także jesteś skazany na łut szczęścia i cuś z drugiej ręki.
    … albo na danie jakiegośtam widelca komuś umnemu do podlutowania adaptera tarczy.
    Najlepiej takiego długiego, jak na tym zdjęciu: http://alexandchristine.smugmug.com/Bicycles/Framebuilding/Porteur-Disk-Fork/i-hgsLWKg/0/M/P1020237-M.jpg

    Aby rozłożyć siły działające na widelec nie zaprojektowany pod tarczę.

    Szacunek…
    I.

    • porcelanowy/Rafał pisze:

      Powitoł
      Z telemarkiem Ivanie, z telemarkiem 🙂
      Tak coś czułem, że albo będzie drogo albo trzeba będzie celować w okazje, albo jedno i drugie.
      Nad lutowaniem też się zastanawiałem, ale na razie chciałbym coś ogarnąć sam kupując coś przez neta.
      Nie zrażam się, ale ciśnienia nie mam. Przede mną jeszcze walka z jakimś szosowo-szutrowym baranem 🙂
      Pozdrawiam
      porcelanowy/Rafał

Skomentuj

