Fetorkowowieczorna połowa roboty dobrze wykonanej…

Dia Compe sucks, me like Klektro xD

 

Obrazek

Obrazek

 

Od jakiegoś  czasu miałem problemy komunikacyjne z klamkami Dia Compe na hiszpańskiejgejozie.

Dlatego zafundowałem sobie klamki Tektro RL520.

2 pieczenie na jednym ogniu. Przyjemniejsza pozycja oraz – jakoże RL520 mają ciąg emtebeczny a BB7 Road szosowy – wybitne skrócenie skoku klamki.

 

Wystarczyło mi zapału na zrobienie tylko jednej strony. Could’t be ask to do more…

 

Obrazek

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Fetorkowowieczorna połowa roboty dobrze wykonanej…

  1. bobbudowniczy pisze:

    Nie ukrywam, że IwanMtb jest moim mentorem, ale… czy rl520 będzie hulało z bb7 road? próbowałem kiedyś spasować klamki mtb z zaciskiem szosowym i tak zwana d**a. W Twoim przypadku ciągi linek są analogiczne. Jak to działa? U mnie klamka była twarda od samej góry, miała kilka mm skoku a ja hamowałem oczami przed przeszkoda i wracałem spocony ze strachu.

  2. krzywekolo pisze:

    Kłaniam,

    Jak dla mnie połączenie idealne. Króciutki, przyjemny skok klamki, wystarczajaca modulacja, siła hamowania bez zmian…
    Może mam poprostu szerzej ustawioną odległość klocków od tarczy?

    Jeżdżę, nie mam problemów z zatrzymywaniem sie jednym palcem…

    Szacunek…
    I.

Skomentuj

